tirsdag 6. desember 2011


Dokumentasjon – Dørkrans – Qendresa

Oppgaven var da å lage din egen dørkrans.

Hvilke farge dominerer i kransen?
-          Grønn og rød

Hvilke kontraster har du brukt?
-          Jeg har brukt kvantitet kontrast. (grønn og rød)

 Alt jeg trengte var dette:
·         Halmkrans
·         squarosa
·         Tang
·         Ståltråd snelle
·         Lim pistol
·         Bar
·         Og evt pynt du vil bruke

Som pynt brukte jeg
·         Bjeller(pynt)
·         Små blomster
·         Tyttebærpynt
·         Jordbærpynt
·         Bladpynt
·         Små gaver

Er du fornøyd med arbeidet? Hvorfor?
-          Ja jeg er kjempe fornøyd med arbeidet mitt. Fordi jeg syns kransen min ble veldig fin, i og meg at det er første gang for meg.

Hva kunne vært bedre?
-          Hvis jeg hadde hatt litt mer tid, ville jeg brukt lenger tid på den. Kanskje gjort det bedre.

Hva symboliserer kransen?

-          Kransen tar aldri slutt, den er rund og symboliserer evighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar